Äntligen lite Plus

Provade lyckan på Nordicbet och satte mig på två cash bord 0-1-0.2 dvs väldigt låga blinds men det gäller att börja lågt och spela sig upp. Med 15 dollar på ena och 15 euro på andra började det sådär och denna hand spelade jag på dollar bordet.

jag höjer med AJ till 0.8 och får bara en syn, när man lirar sånna här blinds är det väldigt många som synar med många knepiga händer. Floppen AK7 rainbow och jag vet att jag leder och bettar ut pott dvs 1.9 han synar snabbt och Turn visar klöver 5 och nu ett möjlig färgdrag ute och han har bara 6 dollar kvar så jag bettar halva hans stack 3 dollar och han går all in jag tror mig fortfarande leda och synar River är klöver J aj då visa ingen färg nu, nej men han visar en stege med 10Q??
Tvi och blä vilken tomte jaja med 6 dollar kvar så blev de svårt att komma tillbax jag ställde in på AQ lite senare pre flop och fick syn av 44 som träffade och jag var nere på noll. På andra bordet hade jag fått byggt upp mig på runt 20 Euro när jag fick AK, En shortstackad höjer tidigt till 0.8 och jag synar men pers efter mig höjer till 2 varpå shortstacken går all in med 3.89 jag funderade på att slå om igen men till slut tog jag bara synen, det gjorde även han efter mig som sitter på 60 Euro. Floppen K42 med två klöver, JA bingo med cirkus 12 dollar i potten ser jag ingen annan lösning än att skjuta all in, han synar och turn är K och river ruter 4 och han visar QK i klöver och shortstacken AJ äntligen en vunnen hand som blev på strax över 50 Euro. Dagen slutade jag därför på plus 205 kr

Fulltilt= -150 dollar
Nordic= plus 205 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback