7 Mars

Idag har vi stora planer jag o Johanna ska in till Stockholm city och shoppa lite till min fjälltur här är kom ihåg listan

* Reselakan
* Termos
* Skavsårsplåser
* Vattenflaska
* Diverse matgrejer typ nudlar, tonfisk, makrillsfile :D mm

Igår så var vi rätt nära att bli tagna på pendeltåget Johanna hade hoppat och jag har ju mitt ungdomskort fortfarande och nu för första gången kom det kontrolanter. Vi var på väg till södertälje för att kika hur de ser ut där  men vi fick lov att hoppa av i tumba för att inte bli haffade. Väl där så fikade vi lite och sen åkte vi hem och lagade tacolasagne och kikade på så ska de låta.
Ikväll blir de Melodifestivalen och mitt tips är Star pilots och kanske Amy diamond hoppas inte Sara den låten va kass.
Ne nu är de dags för Lulle och sen bär de iväg på nya spännande äventyr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback