14 Januari

Min poker runda på kvällen bara sumeras som katastrof. Alla min pluss pengar borta med vinden, nu blir de dags att bygga om igen. Det kan gå fort i poker jag som hade bestämt mig för att  inte Tilta bort så här mycket pengar på en kväll. Men å andra sidan satsar man inge kan man inget vinna, Jag skulle inte kalla dagens förluster för tilt heller det kan gå fort när man lirar 50 dollars. Jag låg ju  bara 250 dollar pluss och de är 5 st turneringar. Jag spelade 2 st samtidigt och ena förlorade jag AK mot JJ och den andra floppade jag stegen på floppen med en rainbow ( alla färger var olika). två andra spelare var med i handen och båda dem betta så jag synade bara men när de sedan kom ett till hjärter var de dags att höja tyckte jag men då slog en om all in jag som hade nötterna synade och han satt på färdraget och vipps fick in den på rivern. Innan jag skulle sova satt det en och vänta på 50 dollars heads up jag provade turen. JAg vann en fin hand i början men då fick han för sig att höja alla händer till 140 när blindsen var 10 /20 tråkigt tyckte jag medn precis när vi låg lika igen fick jag AK och synade bara hans bet floppen löd 10 4 A jag checkade han betta 140 då höjde jag han till 400 och han gick all in direkt jag synade och han visade 10 4 vilen stolt norrman man såg på andra sidan skärmen. HAde sån lust att  bara drämma sönder allt här inne men tog mig samman och får inse att om man bara ska vinna 40 dollar per dag behöver man inte spela så pass många 50 dollars jag gö. NU är jag nere på 670 dollar igen och får börja samla mig uppåt. Klockan börjar närma sig midnatt och jag ska upp halv sex och åka till skolan. Det kommer bli en trist dag imorgon även fast man fösöker så styr pokern lite sin personlighet, går de bra är man glad och positiv går de dålig blir man lite surare ända tills man vinner igen. För inte ska en liten svacka på 250 dollare eller låt oss säga 1600 kr på en kväll göra så att jag slutar spela. Nej nya tag imorgon efter skridskorna kommer hem runt 13.00 så gör er redo då igen era fiskar på nordicbet.

Kommentarer
Postat av: Johan

Kom igen bara...

2007-01-15 @ 15:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback