17 Januari

Dagen började med en sovmorgon sedan tåg till stockholm för att bada isvak. Nu är de ju dåligt med is så vi gjorde det inomhus i en bassäng med alla kläderna på oss. Vi provade även på att kasta livboj och de hela gick bra och det gjorde även hemresan. Väl hemma åt vi Tortelinos och sedan lirade jag lite Playstation.
På kvällen började vi planera en liten kryssning till Tallin, vi brukar åka dit i jämna mellanrum och fylla på till barskåpet. Så den 3e februari bär de iväg till Estland med massa polare. På kvällen var de dags för bergochdalbana igen, med detta menar jag mitt pokerspel. Spelade ända förbi midnatt och slutade på totala summan denna månad_683dollar.jag hade som bäst över 800 idag men som vanligt på slutet kommer bad beaten. All in med AJ mot A9 Floppen 9J5 turn 8 river 9 han har två outs så klart han träffar. ännu en 50 dollars och jag har AJ igen floppen kommer AJ9 alla spader jag bettar en synar en klvöver 3 jag går all in han synar med QK och river 10 han får stege, då besluta ja mig för att sluta. Imorgon är jag ledig men måste skriva lite till skolan.

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback