Första inlägget

Välkommen till min nya blogg!


 

Min blogg kommer att handla mycket om Poker men även lite annat smått och gott som kan vara kul att läsa.
Jag kommer att skriva hur de går för mitt pokerspelande men även lite annat jag gör om dagarna.
Jag spelar mest på Nordicbet och har nyligen satt in 4500 tusen och får se nu hur de växer.
Ni får gärna göra inlägg om ni har frågor om poker eller vill diskutera lite händer eller bara snacka allmänt om Poker.

Så klockan 14.00 startar första dagen i mitt poker projekt här på bloggen.

//Syns på poker bordet

Kommentarer
Postat av: Johan

Lycka till då, haha

Tre personer vid ett pokerbord;
Person 1 Jag går all- in.
Person 2 Jag synar.
Person 3 Jag går hem.

2007-01-09 @ 16:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback