Tisdagaen 15 April

Vfun är på full gång och de är hur kul som helst, idag hade jag själv hand om basketten med 7:1 7:2.
Allt flyter på förutom att ja ska egentligen plugga när man kommer hem men det skjter jag gärna åt sidan.

Min Älskling var här i sumpan över helgen och vi hittat på flera äventyr, vi cyklade säkert ett par mil under 2 dagar.
Vi var på solvalla och kika läget vi var i solna centrum och handla mm.

En riktig myshelg och jag längtar redan att få komma hem nästa helg, då har vi planerat att åka och bada i örebro får se hur de blir med det jag är af fest sugen.

Igår var jag o johan iväg o kikade på derbyt och det slutade som det brukar med att vi får skäll av poliserna denna gång för vi ville gå ut från Max hamburgerbar, vi blev visiterade och fotograferade av dem , men till slut släppte dem oss.

nu sitter jag hemma och tänkte lira lite poker denna månad är jag pluss 700 på nätet och 200 på live spel dvs 900 kr trots att jag tippade 300kr på Aik igår..

På drömelvan går det iaf bra och efter andra omgången leder jag fortfarnde och har faktiskt gjort ett litet ryck från övriga medlemmarna i min liga.


See you

Kommentarer
Postat av: Johan

Vi är efterlysta i Solna, vårat sista fotbollsmatch på Råsunda...

2008-04-19 @ 22:29:46
Postat av: Le Presidente

Ojj vad jag kommer att ta in på dig idag på drömelvan.... Helsingborg vinner med 4-0 å larsson gör hattrick.... Sedan förlorar kalmar med 3-0 å peter wastå blir utvisad... Nu kommer jag, jag känner det

2008-04-20 @ 12:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback