Lördag 2 Februari

Dagen D har kommit, det är idag vi ska flytta in i sumpan.
Jag Johanna o mamma o pappa åker upp klockan halv 2 då är Johan redan där och han har fått in sina grejjer.
Dem senaste dagarna har jag spenderat med Palm och i skolan, jag och palm har lirat lite Ps2 och i skolan har vi lirat baskett och volleyboll.
Nu ska vi bo i stockholm tills tisdag då vi åker hem till sura och jär hemm ai en hel vecka pga att jag är ledig.


På pokern gick de inge bra jag torska en 500 och Januari månad gick i runda slängar 3000 kr upp, nu i frebruari har jag inte så mycket pengar ska nog slänga in 750 kr nu i början av månaden och hoppas kan trolla lite med dem.


Nej nu ska vi packa här hemma sen bär de av till stockholm...

Haj haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback