Sent 11 Februari

Har vart och lirat lite live poker hos ludde idag igen denna gång blev de en 200 kr sit and go med 6 deltagare.
vi bestämmde oss för 700 för ettan och 500 till tvån, för mig gick de trögt i början och halverade min stack på bara drygt 15 minuter. Bluffade senare ehm en pott och vann nån med AK sen rullade det på i bra tempo fick in mina drag och köpte bort dem andra när ja hade bra kort. Vann nån all in och slog ut en efter en trivs för närvarande mye bättre live än på nätet, live händer inte såna där knäppa saker som på nätet. Till slut var jag och elo i heads up som vanns av kim efter All in efter floppen 8JA jag AK och kim QK? 10 på turn och ingen Q på river och ja var ute men pluss 300 ändå.


Väl hemma igen satte jag mig ner på nordicbet med 850 kr jag hade vunnit lite innan ja stack till ludde, satte in 500+123 på banken och hade sen 36 dollar som ja bästämde mig för att lira chash för..
Första handen JJ en höjde jag reraise han la sig sen kom några dåliga händer som jag la men såg att en spelare var völdigt aggresiv och höjde mye och köpte mye. När jag fick QQ och han hade höjt så synade ja bara floppen 444 och i en pott på 5 dollar gick han all in 40 jag syna och såg turn A och river 7 och tror du inte han hade AQ en tre outare slog ut mig och internettpoker slår mig i ansiktet igen pluss 123 kr och 300 på live ger ändå 423 kr på en dag,,

sammanlagt är de väll nu då 1343 pluss denna månad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback